Jen těžko byste hledali řemeslníka, který nezná značku MAPEI. Mezi koncovými zákazníky ale známá nebyla – a právě to jsme společně rozhodli změnit. V Betteru jsme vypracovali strategii značky a vedle stávající stránky makejsMAPEI.cz pro řemeslníky jsme připravili makejsradosti.cz pro potenciální zákazníky z řad laiků. Pro obě stránky vytváříme obsah na míru cílové skupině. Vycházíme z informací od produktových manažerů MAPEI, ty ale podáváme lidsky a srozumitelně.
Termín spolupráce: březen 2017 – doposud
Realizované služby: strategie značky, komunikační strategie, kampaně na podporu značky, správa sociálních sítí, kompletní výkonnostní marketing
Ocenění
- IEA 2018: MAPEI s radostí: O 20 % silnější značka díky ucelené strategii
- IEA 2019: Makej s MAPEI: Brandová kampaň pro výrobce stavební chemie
Případové studie
- O 20 % silnější značka díky ucelené strategii
- Výrobci stavební chemie s námi oslovili nové zákazníky
„Po zkušenostech s jinými agenturami pro nás bylo potěšující, že nás Better nezahltil planými sliby, ale přišli s efektivními návrhy, ze kterých bylo cítit, že opravdu budou fungovat.“ – Tereza Pelikánová, asistentka marketingu