20. 04. 2023

Kultura agentury Better se ozdravuje, provozním ředitelem je Šmíd

20. dubna 2023, Brno – Agentura Better posiluje vnitrofiremní kulturu, za chod agentury zodpovídá Vojtěch Šmíd, na pozici výkonného ředitele přechází Martin Kupka.

Better do svého 18. roku vstupuje s velkými ambicemi. Chce vytvořit prostředí, které stojí na otevřenosti a férovosti, a nezůstat jen u prázdných frází. Proměnu doprovází i nezbytné personální změny. Do čela nastupuje spolumajitel agentury Martin Kupka.

„Jsem přesvědčený, že spokojenost a kvalita zaměstnanců jsou nejdůležitějšími ukazateli toho, jak si firma vede. Proto jsem se i přes to, že byl rok 2022 ekonomicky nejúspěšnější od založení Betteru, rozhodl pro zásadní změny ve vedení firmy. Hlavním impulsem byly důvody k odchodu dvou dlouholetých Betteráků a mé pochopení, že nemohu změnit osobnost manažera a styl jeho řízení,” popisuje CEO agentury Better Martin Kupka.

Primárním cílem změn je pročištění ovzduší uvnitř agentury, což obnáší i ohlédnutí za uplynulými událostmi.

„Uvědomil jsem si, že jsem nebyl v dostatečném detailu operativy a že se Better ubírá směrem, se kterým nesouzním. Chtěl jsem agenturu se silnou firemní kulturou, ale ta se v posledních letech začala vytrácet. Hledal jsem proto k sobě parťáka s podobným mind-setem a podařilo se,” doplňuje Kupka.

Na pozici provozního ředitele tak nastupuje Vojtěch Šmíd. Ten se v marketingu pohybuje od roku 2014 a za sebou má zkušenosti z pozice provozního a obchodního ředitele Obsahové agentury.

„V Betteru jsem konečně našel férové prostředí. Tým se skládá z lidí, kteří mají drive a chtějí posouvat sami sebe i celý Better. Jsem přesvědčený, že úkolem vedení je vytvořit jim k tomu vyhovující podmínky a prostředí, ve kterém se nebojí chybovat. I to je totiž součástí posunu. Jsem rád, že to s Martinem vidíme stejně,” říká COO agentury Better Vojtěch Šmíd.

Úspěšný přerod dokládá rostoucí počet klientů i zaměstnanců. Kreativní tým posílil hned o několik členů. 

Na rozvoj sociálních sítí klientů nově dohlíží Alex Štellmachová, která do Betteru přišla z agentury TRIAD a za sebou má z pozice Social Media Brand Managerky práci pro Pilsner Urquell nebo Burger King.

Grafickou židli zasedl Igor Vojtenko, který s Betterem externě spolupracoval už od roku 2018. Zkušenosti má mimo jiné s realizací expozičních stánků s milionovými rozpočty doma i v zahraničí.

Tým copywriterů doplnila Anna Laštovičková, která zkušenosti s tvorbou textů sbírala v Národním divadle Brno nebo na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

Další posilou na pozici Account Managera je Aleš Chatrný, který se do Betteru vrátil po necelém roce.

„Uvědomil jsem si, že se chci podílet na velkých projektech s týmem zkušených lidí, v kterém se každý názor počítá. A přesně to teď Better je,” říká Account Manager agentury Better Aleš Chatrný.

O Betteru

Jsme agentura, která už od roku 2005 reflektuje trh i trendy. Kreativu, strategii a výkon zajišťujeme na vysoké úrovni v týmu čtyř desítek specialistů. Pomáháme klientům růst v onlinu i offlinu a pravidelně se s projekty účastníme marketingových soutěží, ve kterých se umisťujeme na předních příčkách.

Kontakt pro média

Martin Kupka
kupka@better.cz
+420 777 017 019

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.