Spustili jsme dlouhodobou online kampaň pro dopravně-logistickou společnost MOSS logistics. Řidiče kamionů chce náš klient nabírat po desítkách, kandidáty pro něj hledáme i na sociálních sítích.
Digitální marketing ve službách HR
Pro MOSS logistics jsme vytvořili dvě mikrostránky – jednu pro řidiče-nováčky a druhou pro zkušené řidiče nákladních aut. Abychom zjistili, jaké potřeby řidiči nákladních aut řeší, naše copywriterka si doslova vlezla za volant kamionu.
Naše spolupráce s MOSSem byla už v přípravní fázi velmi úzká. Každý text jsme průběžně konzultovali a společně ladili tak, aby byl výsledek co nejautentičtější. V kampani jsme záměrně zvolili slovník kamionistů a použili postavy dvou skutečných zaměstnanců, kteří na mikrostránkách popisují svou práci, její význam a benefity. První vlaštovky v podobě životopisů už přistávají v klientově schránce.
Máte problém shánět zaměstnance? Vypsali jste inzerát, ale na pohovor se k vám lidé nehrnou? Pro některé cílové skupiny vám profil na LinkedInu nestačí. Inspirujte se projektem MOSSu a nechte si od nás vytvořit náborovou kampaň pro svou společnost!