S tímto problémem pomáháme vznikající polské sázkové kanceláři Betters, pro kterou jsme připravili novou vizuální identitu a komunikační i marketingovou strategii.
“Výběrové řízení jsme vyhráli s nejlepším návrhem nové identity online sázkové kanceláře. Klientovi jsme postavili kompletně novou značku a pomáháme mu nastavit marketingové aktivity a komunikační strategii před vstupem na polský trh,” říká o spolupráci Martin Kupka, strategy director Betteru
V kreativní dílně Betteru vzniklo nové logo a klíčový vizuál kampaně, která bude mít za cíl především akvizici nových hráčů. Hlavním mottem je věta „Buď tím, kdo se nebojí vítězit.“
“Komunikační koncept jsme postavili na archetypu hrdiny a připravili vizuální identitu, se kterou bude Betters dále pracovat. Všemu předcházel důkladný průzkum polského trhu, cílové skupiny i konkurence. Nyní klientovi radíme kromě jiného s implementací kreativy do reklam například na sociálních sítích,“ uvádí Lenka Šedivá, která stála za strategií značky