16. 04. 2021

Navrhli jsme značku pro polskou sázkovou kancelář

Jak se odlišit od online sázkových kanceláří, se kterými se v Polsku roztrhl pytel? S tímto problémem pomáháme vznikající polské sázkové kanceláři Betters, pro kterou jsme připravili novou vizuální identitu a komunikační i marketingovou strategii.

Výběrové řízení jsme vyhráli s nejlepším návrhem nové identity online sázkové kanceláře. Klientovi jsme postavili kompletně novou značku a pomáháme mu nastavit marketingové aktivity a komunikační strategii před vstupem na polský trh,” říká o spolupráci Martin Kupka, strategy director Betteru.

V kreativní dílně Betteru vzniklo nové logo a klíčový vizuál kampaně, která bude mít za cíl především akvizici nových hráčů. Hlavním mottem je věta „Buď tím, kdo se nebojí vítězit.

Komunikační koncept jsme postavili na archetypu hrdiny a připravili vizuální identitu, se kterou bude Betters dále pracovat. Všemu předcházel důkladný průzkum polského trhu, cílové skupiny i konkurence. Nyní klientovi radíme kromě jiného s implementací kreativy do reklam například na sociálních sítích,“ uvádí Lenka Šedivá, která stála za strategií značky.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.
Odesláním formuláře souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů