Projekťák Marek se vydal do pražské La Fabriky na konferenci YouTube Pulse – akci, kterou pořádá Google pro všechny, kteří věří v sílu online videa. V Betteru mezi ně rozhodně patříme a o to nejzajímavější se s vámi podělíme.
300 změn, jeden cíl: Získat si zákazníka
Přečtěte si Markův report o tom, kam směřuje YouTube v roce 2018: jen za poslední dobu totiž uvedl 300 změn a plánuje další. Bát se jich ale nemusíte – stačí se naladit na vlnu zákazníků, kteří u online videí tráví čím dál víc času.
„Budoucnost je ve videích. YouTube už teď předčil standardní televizi. Kdo ještě s videem nezačal, rozhodně by to měl zvážit. Better je tady pro klienty, kteří s kampaní chtějí pomoct,“ říká Marek.
S tím, jak efektivně oslovit publikum online videem, vám pomůžeme třeba u nás v Betteru.