V červnu agentura Better uspěla v tendru společnosti Scania – předního poskytovatele přepravních řešení a dalších služeb, který působí ve více než 100 zemích světa. Převzala správu marketingových aktivit v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
„Původně nás Scania poptala na správu výkonnostních kampaní. Hned na začátku spolupráce jsme se ale s klientem domluvili na rozšíření spolupráce v podobě posilování brandu. Do konce roku 2023 nás tak čeká spuštění brandové kampaně a tří měsíčních výkonnostních kampaní,” přibližuje Account Manager agentury Better Irena Andrašková.
Agentura Better stojí i za kreativou, která se propíše do komunikace ve všech třech výše zmíněných zemích.
„Kreativní koncept staví na jednoduchém a přitom silném sdělení. Naším záměrem je utvrzovat cílovou skupinu, že kvalita, kterou Scania má, je nezpochybnitelná. Díky síle značky si můžeme dovolit být v komunikaci odvážní,” vysvětluje Creative Director agentury Better Stanislav Bílek.
Mezi klienty Betteru se nově řadí i investiční skupina DRFG. Ta se zaměřuje na investice do dlouhodobě perspektivních nemovitostí a spravuje nemovitosti v hodnotě 25 miliard Kč.
„Momentálně řešíme komunikaci projektu Green Mladá Boleslav. Jedná se o rezidenční bydlení, které se nachází v klidném prostředí a zároveň v blízkosti města, navíc s golfovým hřištěm hned u domu. Naším úkolem je představit Green Mladá Boleslav jako ideální možnost bydlení, případně jako investici,” říká CEO agentury Better Martin Kupka.
Dalším klientem, kterého agentura získala, je Moravia Propag. Společnost dobyla světový trh marketingových předmětů a je stabilním leaderem českého trhu. Adekvátně tomu chce společně s agenturou Better posunout svou značku i globální platformu My Source Hub.
„Jsem rád, že se nám podařilo navázat spolupráci, která se dotýká tak zásadních témat, jako je například architektura značky. Jsem totiž přesvědčený, že si to značka rozměrů Moravia Propag zaslouží,” dodává CEO agentury Better Martin Kupka.