Chtěli jsme dát klientům něco, co zaujme a neskončí zapomenuto v koutě. Rozhodli jsme se pro signature drink v better barvách a koncept pletení, který se v dárcích i PF přání propisuje obrazně i doslova. Jak?
Dárky obsahovaly pletené rukavice z merino vlny v better barvách a Better vánoční bar se signature drinkem Modrý smysl. Ten na míru namíchali barmani z brněnského Jekyll & Hydea. V balení našli klienti všechno potřebné, aby si mohli připravit drink sami a zjistit, jak chutná Better a jeho hodnoty. Jednotlivé ingredience, jejich chutě i barva odkazovaly na naši férovost, sebevědomí, kreativitu nebo týmovost. Díky ginu infuzovaném spirulinou a motýlím hrachem měnil v průběhu míchání drink „naše” barvy z modré na malinově růžovou.
„V komunikaci pravidelně pracujeme s linkou, která je součástí naší identity, provází naše vizuály i důležitá sdělení a současně funguje jako asociace toho, že je v marketingu i komunikaci všechno propojené. S tématem pletení jsme navázali nejen na loňský koncept, ale právě i na tuto naši linku.” Stanislav Bílek, Creative Director
Od tématu se odvíjela i celá komunikace a dárky jsme doplnili o nálepky, dárkové tašky, tištěná přání a letáčky k baru – s texty upletenými na míru. Se vším ladilo i elektronické PF, při jehož natáčení se nám trochu zamotala hlava.
„PF jsme pojali už tradičně v podobě videa, ve kterém účinkovali samotní betteráci. Vsadili jsme na rychlé, dynamické střihy, odlehčenou atmosféru a drželi se konceptu pletení.“ Kateřina Hanušová, Copywriterka