E-shop Eobuv.cz patří polské společnosti Eobuwie.pl, která je největším online prodejcem obuvi v Polsku a v České republice má více než desetileté zázemí. Spolupráce začala SEO strategií a teď Eobuvi pomáháme s vylepšením pozic ve vyhledávání a linkbuildingem v Česku a na Slovensku.
Jsem rád, že můžeme u největšího online prodejce obuvi zúročit více než desetiletou zkušenost s výkonnostním marketingem, o který se staráme i e-shopu Tescoma, klinice Medicom Clinic a mnoha dalším klientům. Těším se, že budeme lídra trhu posouvat dál a pomůžeme mu prodávat online,” říká o spolupráci strategy director Betteru Martin Kupka.
Od obuvi k spodnímu prádlu
Better přístup obléká i přední český výrobce spodního prádla a plavek Timo. Ten vznikl v roce 1992 jako výhradně česká rodinná firma, ale dnes už působí i na slovenském trhu. My máme za úkol posunout značku a nastavit novou komunikační strategii.
Dělá nám radost, že můžeme pomáhat s komunikací tradiční české značce, která se nezaprodala čínské produkci. Budeme pracovat na tom, aby značka Timo dostala svou online podobu na úroveň, kterou si zaslouží,” vyjádřil se Martin Kupka.