22. 09. 2020

Pomáháme s marketingem lídrovi trhu s obuví Eobuv.cz a české značce spodního prádla Timo

S nadšením jsme se obuli do nových projektů. Dostali jsme za úkol vylepšit pozice internetového prodejce obuvi Eobuv.cz a pracujeme na novém e-shopu a strategii komunikace tradičního českého výrobce spodního prádla Timo. 

E-shop Eobuv.cz patří polské společnosti Eobuwie.pl, která je největším online prodejcem obuvi v Polsku a v České republice má více než desetileté zázemí. Spolupráce začala SEO strategií a teď Eobuvi pomáháme s vylepšením pozic ve vyhledávání a linkbuildingem v Česku a na Slovensku.

Jsem rád, že můžeme u největšího online prodejce obuvi zúročit více než desetiletou zkušenost s výkonnostním marketingem, o který se staráme i e-shopu Tescoma, klinice Medicom Clinic a mnoha dalším klientům. Těším se, že budeme lídra trhu posouvat dál a pomůžeme mu prodávat online,” říká o spolupráci strategy director Betteru Martin Kupka.

Od obuvi k spodnímu prádlu

Better přístup obléká i přední český výrobce spodního prádla a plavek Timo. Ten vznikl v roce 1992 jako výhradně česká rodinná firma, ale dnes už působí i na slovenském trhu. My máme za úkol posunout značku a nastavit novou komunikační strategii.

Dělá nám radost, že můžeme pomáhat s komunikací tradiční české značce, která se nezaprodala čínské produkci. Budeme pracovat na tom, aby značka Timo dostala svou online podobu na úroveň, kterou si zaslouží,” vyjádřil se Martin Kupka.  

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.