02. 04. 2019

Pomohli jsme cestovní kanceláři zvýšit tržby o 103 %

Může rodinná cestovní kancelář obstát v konkurenci těch gigantických? Může! CK Metal si vzala na pomoc Better a meziročně vyrostla o 103 % *.

Omlazený brand s rodinnou tradicí

Cestovní kancelář Metal vznikla jako rodinná firma a tou stále je. Jako k rodině se chovají i ke svým zákazníkům – a ti to oceňují. Vyráží na cesty s Metalem, protože vědí, že o ně bude dobře postaráno. To jsme zjistili při kvalitativním průzkumu mezi zákazníky. Na průzkumu jsme postavili novou strategii značky: CK Metal získala nejen nové logo, ale kompletní „kuchařku“ pro komunikaci, díky které působí mladistvě a zároveň jako spolehlivá a rodinná cestovní kancelář.

„Jejich e-maily si ráda přečtu,“ říká zákaznice

Pro CK Metal jsme připravili nový web a postarali jsme se o nastavení nového směru kompletního marketingu od sociálních sítí přes PPC reklamy po e-mailing.

Změny si všimli samotní zákazníci: „Jejich e-maily si ráda přečtu, je vidět, že nad nimi přemýšlí,“ řekla nám jedna z cestovatelek.

Od spolupráce s Betterem jsme očekávali posun, znamenala totiž nové uchopení naší značky i marketingu jako takového. Výsledek je ale lepší, než jsme čekali – naše tržby se meziročně zvedly o 103 %,“ říká Dušan Berta z CK Metal.

(Pozn: *Jde o srovnání leden 2018 vs. leden 2019.)

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.