Společnost AD Group začínala jako architektonická kancelář Arch. Design, která se v krátkosti začala rozrůstat a dnes AD Group se svými 13 dceřinými společnosti dokáže vše od architektonického návrhu, přes výstavbu až po prodej a správu nemovitostí. Navíc pod AD Group spadá i hotelový komplex Maximus Resort a hotel Sen.
AD Group má zkrátka opravdu široké portfolio aktivit a správné nastavení brand codu a korporátní identity je v tomto případě zcela nezbytné. A proto se AD Group obrátilo na naše specialisty. Zajímá vás, jak jsme postupovali?
První fáze spolupráce byla zaměřená primárně na sepsání strategie značky a nastavení vizuální identity. Hlavní výzvou v této fázi bylo představení konceptu, se kterým se dokáže ztotožnit všech 13 dceřiných společností, které tvoří AD Group. Proto jsme důkladně pracovali na navnímání a pochopení fungování všech částí AD Group a získání toho nejlepšího insightu z pohledu zaměstnanců. Proč je důležitý pohled zaměstnanců? Protože naše strategie budujeme komplexně a víme, že jsou to právě oni, kdo budují pozitivní pohled na firmu a její projekty.
Tím, že v Better velmi dobře pochopili a zanalyzovali situaci v naší firmě, nebylo pro nás problémem se s jejich návrhy ztotožnit. Všechny myšlenky jsou opodstatněné a my se snažíme je postupně dostávat do života. Jsme zatím stále na začátku, ale už teď víme, že to byl krok správným směrem,“ říká marketingová manažerka AD Group Vendula Rosívalová.
Po sjednocení vzhledu webových stránek jednotlivých společností, podpisových vzorů a oficiálních dokumentů jsme se v druhé fázi vrhli na tvorbu obsahové strategie a rozvoj sociálních sítí, které v AD Group doposud aktivně nevyužívali. Přišli jsme tedy s konceptem, který má vše změnit. Vytvořili jsme pro jednotlivé společnosti plán, jak efektivně komunikovat na sociálních sítích, který obsahoval i návrhy témat na několik měsíců dopředu. Aby AD Group získalo z naší taktiky maximum, připravili jsme pro marketingové specialisty AD Group i školení zaměřené na správu sociálu.
Od našeho seznámení v roce 2019 se naše spolupráce jen rozrůstá a další výzvou, která před námi právě stojí, je strategie značky pro wellness hotel Sen. A my už se nemůžeme dočkat výsledku.
V Betteru jsou nám neustále k dispozici a my si vážíme jejich odbornosti, proaktivity a pozitivního přístupu. Důkazem naší spokojenosti je fakt, jsme se rozhodli postupně rozšiřovat naši spolupráci i na některé další firmy naší skupiny,“ dodává marketingová manažerka AD Group Vendula Rosívalová
Co vaše značka? Zasloužila by si také získat správný směr? V tom případě pro vás máme jednoduché řešení – ozvěte se nám.