23. 5. 2019 / Tým Better

Rosalgin & Better: O citlivém tématu odborně, ale srozumitelně

Detail článku
 
 

Komunikace farmaceutických značek je svázaná řadou pravidel. V Betteru s nimi ale máme zkušenosti, a tak jsme se nově ujali Rosalginu, léku od farmaceutické společnosti Angelini Pharma. V rámci nové kampaně jsme připravili i web Rosalgin.cz a poradenský web Ženskézáněty.cz, který pomáhá ženám najít řešení gynekologických potíží. Oba weby jsou součástí dlouhodobé podpory značky Rosalgin v onlinu.

O gynekologických potížích otevřeněodborně

Záněty nejsou zrovna téma, o kterém by se ženy chtěly bavit, přesto by se neměly stydět je řešit. A právě s tím jim pomáhají nově spuštěné weby.

Web Ženskézáněty.cz existoval už dřív a díky množství obsahu a odbornosti měl dobré pozice ve vyhledávání. Proto jsme ho zachovali jako místo, kde ženám odborně poradíme a budeme šířit osvětu o prevenci.

Web zenskezanety.cz měl velmi dobré pozice. Po jeho změně sice dočasně dojde o poklesu, ale je to něco, na čem můžeme stavět. Zároveň je nový obsah kvalitnější a můžeme s ním dál pracovat,“ říká SEO specialistka Karolína Novozámská.

Vznikl také web Rosalgin.cz o samotném léku, který je s původním webem provázaný. Je důležitý pro budování značky Rosalginu a cílení kampaní.

Odbornost proti mýtům

Na novém webu Ženskézáněty.cz najdete poradnu, ve které gynekoložka odpovídá na anonymně položené dotazy. Další užitečný obsah jsou články, které srozumitelně vysvětlují, jak poznat zánět, jak ho řešit a jak mu předejít.

„Po internetu koluje spousta babských rad a mýtů, které můžou ženě se zánětem dokonce i ublížit. Proti nim stavíme obsah, který je založený na konzultacích s gynekoložkou i s odborníky z Angelini Pharma, ale podáváme ho srozumitelně, aby byl přístupný pro všechny,“ komentuje copywriterka Barbora Nováková.

Veškerý obsah prochází kontrolou u klienta, abychom zaručili stoprocentní správnost. Zároveň musíme dbát na dodržení všech pravidel spojených s propagací léků.

Zajímá vás, čím je omezená komunikace farmaceutických značek a jak se dá zvládnout ve spolupráci s agenturou? Přečtěte si náš článek Léky, doplňky stravy & svázané ruce markeťáků.

 
 
Menu