05. 11. 2018

Spolehlivá cesta k cíli: MOSS má nový web

Loni jsme pro mezinárodní dopravně-logistickou společnost MOSS logistics vytvořili úspěšnou náborovou kampaň Jezdi v MOSSu. Letos jsme spolupráci rozšířili. Výsledkem je reprezentativní firemní web mosslogistics.cz, který MOSS prezentuje jako moderního zaměstnavatele a spolehlivého obchodního parťáka.

„Pro MOSS logistics jsme vytvořili reprezentativní firemní web, který klade důraz na spolehlivost a důvěryhodnost firmy jako obchodního partnera i zaměstnavatele. Po celou dobu jsme byli v blízkém kontaktu s klientem, který nás usměrňoval v tom, co považoval za důležité. Better zas přispěl svou odborností v oboru,“ Tomáš Foltas, manažer projektu

Firemní web MOSSu jsme přizpůsobili těm, kdo jej nejčastěji navštěvují: ze statistik jsme věděli, že to jsou potenciální zákazníci a lidé, kteří se zajímají o práci v MOSSu. Těmto lidem jsme web vystavěli na míru. Zachovali jsme firemní barvy MOSSu, web ale dostal novou vizáž, je mnohem přehlednější a optimalizovaný pro mobily a další zařízení.

„Původní web nevyhovoval našim technologickým požadavkům a i graficky byl trochu staromódní. Potřebovali jsme webovou prezentaci jako výkladní skříň našich obchodních aktivit s důrazem na to, že jsme spolehlivý zaměstnavatel. Protože dnes už lidé nečtou sáhodlouhé texty, vše je výstižné a stručné doplněné autentickými fotografiemi skutečných MOSSáků,“ Eva Ondrůjová, klientka

Cílem nového webu bylo posílit spolehlivost a důvěryhodnost MOSSu. Proto jsme pracovali s referencemi zákazníků z dopravy i skladování a přidali mossácké příběhy a fotky. Zatímco v náborové kampani jsme se nebáli použít slang kamioňáků, na korporátním webu jsme zvolili trochu jinou taktiku.

„Na korporátním webu jsme samozřejmě nemohli sáhnout do slangu řidičů kamionů jako na náborových webech. I tak se ale snažíme mluvit lidsky, ne přehnaně formálně, jak tomu na korporátních webech bývá. Stavíme na komplexnosti služeb MOSSu, který pro své zákazníky zajišťuje všechno, co by mohli ve spojitosti s přepravou a skladováním potřebovat,“ Barbora Nováková, copywriterka

Přečtěte si o loňské náborové kampani MOSS logistics v případové studii Nábor zaměstnanců přes internet. Kampaň ocenila odborná porota v soutěži Internet Effectiveness Awards 2018.

Líbí se vám práce, kterou jsme odvedli pro MOSS logistics a potřebujete korporátní web, který s vaší značkou bude ladit? Ozvěte se nám a společně zjistíme, co pro vás můžeme udělat.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.