29. 3. 2018 / Tým Better

Stali jsme se partnerem Adformu: Co to znamená pro vás?

Detail článku
 
 

V Betteru nově používáme pokročilý nástroj pro tvorbu bannerových kampaní – Adform. Vybrali jsme si ho s jasným cílem: zvýšit účinek brandových a prodejních kampaní, které spravujeme. Pomůže i vám? 

Díky nové platformě dokážeme do bannerů zahrnout mnohem více informací z vašeho e-shopu a reklamu velmi přesně zacílit tak, aby byla pro zákazníky ještě relevantnější.  Dokážeme například zákazníkovi sdělit, že na konkrétní prodejně v jeho městě jsou na skladě poslední dva kusy bundy.

Nástroj se však skvěle hodí nejen pro plnění marketingových cílů, ale i pro dlouhodobé budování vaší značky.

Dostaňte reklamu na lepší plochy

Další výhodou je, že nám nástroj umožňuje dostat vaše kampaně na mnohem zajímavější reklamní plochy než Sklik a Adwords a zacílit ji na velmi konkrétní zájmy. 

„Díky Adformu můžeme zobrazit reklamu lidem, kteří chtějí cestovat na dovolenou do Tunisu a vyhledávali ji v posledních týdnech,“ vysvětluje PPC specialista Petr.

Ideální (nejen) pro B2B segment

Patří mezi vaše zákazníky podnikatelé nebo firmy? Díky pokročilému nástroji je pro nás teď mnohem jednodušší oslovit ty správné lidi a proměnit je ve vaše zákazníky.

„Pomůžeme vám dostat vaši B2B reklamu na mnohem zajímavější plochy, kde ji zobrazíme například lidem ze středně velkých firem,“ dodává PPC specialista Petr.

Je Adform i pro vás? Pojďme to zjistit

Chcete vylepšit své kampaně a máte pocit, že by pro vás byl Adform zajímavou možností? Ozvěte se nám a my zjistíme, jestli by vám služba přinesla užitek.

 

 

 
 
Menu