21. 09. 2021

Stojíme za novou kreativou doplňku stravy Libretto

Připravili jsme komunikační strategii a nový web doplňku stravy Libretto farmaceutické společnosti Angelini Pharma. Cílíme na sendvičovou generaci a vytížené lidi.

Doplněk stravy Libretto patří do portfolia mezinárodní farmaceutické společnosti Angelini Pharma, která na trhu zaujímá vedoucí postavení v oblasti ochrany zdraví a prevence.

Společnost Angelini se soustředí na segment duševního zdravíléčby bolesti, vzácných nemocí a volně prodejných přípravků (např. přední produkty pro léčbu kašle nebo bolesti v krku).

Pod křídla společnosti spadají také doplňky stravy Tantum Natura, ERDOHerbal nebo Acutil. Angelini Pharma působí v 25 zemích a přípravky dodává do 70 zemí světa. Její obrat v roce 2020 činil přes miliardu eur, celosvětově zaměstnává více než 3000 lidí, včetně výzkumných týmů.

S čím jsme Angelini Pharma pomohli?

Vytvořili jsme komunikační strategii doplňku stravy Libretto, nový web a dlouhodobě se stará o komunikaci celé značky. Cílovou skupinou produktu jsou lidé, kteří čelí stresu, vyhoření a psychicky náročným situacím.

Typickým zákazníkem je žena z tzv. sendvičové generace, která pečuje o děti a zároveň o stárnoucí rodiče.  

„Komunikace doplňku stravy neodpovídala aktuálním potřebám. Rozhodli jsme se pracovat s původním claimem značky – Vaše denní porce dobré nálady – ale vizuálně a komunikačně jsme produkt posunuli na novou úroveň. Výsledkem je minimalistický styl, který vyzdvihuje složení a benefity Libretta,“ Michaela Šafrová, vedoucí oddělení PPC

Marketing léků a doplňků stravy má přísná pravidla

Kreativně jsme vycházeli z farmaceutické čistoty, která je pro Angelini Pharma typická, zároveň jsme však chtěli, aby komunikace byla uklidňující a pozitivně laděná.

Farmaceutické společnosti mívají tendenci komunikovat své produkty složitě a odborně, našim cílem bylo zákazníkům vše vysvětlit tak srozumitelně, jak jen to jde.

Angelini nám v tomto bylo skvělým partnerem, protože si uvědomuje sílu komunikace a dlouhodobě se snaží co nejvíce naladit na zákazníky.

Při přípravě obsahu jsme vsadili na spolupráci s odborníky a připravujeme například blogové články, které copywriteři píší po konzultaci s lékařem.

„Aby agentura zvládla marketing léku nebo doplňku stravy, musí produkt dokonale navnímat a respektovat přísná pravidla, která k oboru patří. Než bychom se bezhlavě pouštěli do kreativních nápadů, rozhodli jsme se raději zapracovat na opravdu kvalitním obsahu, který bude pro cílovou skupinu užitečný.” Lenka Šedivá, specialistka na komunikaci

 

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.