Betteráčtí PPC specialisté se vydali sbírat novinky od Googlu a Seznamu. V pondělí 29. května byste je potkali na sedmém ročníku Performance & Branding Summitu od Googlu, den nato navštívili Sklik Expert Forum. Přinášíme vám stručný přehled aktualit z obou akcí.
Performance & Branding Summit
Hlavní témata:
- Google přinesl vylepšenou cenu za proklik a upravil strategii naceňování v AdWords
- Řešila se automatizace převodu dat pro konkrétní produkty přímo do inzerátu a personalizace textových reklam ve vyhledávací síti
- Novinky přinesl i YouTube – především nové formáty a možnosti cílení
- Mezi nové druhy cílení patří životní události a nákupní zvyklosti (zatím jsou tři: ukončení studia, svatba a stěhování)
- Jakub Kašparů přednášel o Data studiu, ve kterém vytvoříte přehlednější a především jednoduché reporty.
Sklik Expert Forum
Hlavní témata:
- Petr Daneš představil plány Skliku na další rozvoj inzerátů v obsahové síti a nativních reklam
- Mluvilo se o možnostech využití remarketingových seznamů z portfolia webů Seznam.cz (například Stream.cz)
- Probíraly se možnosti filtrací (nicméně Sklik ještě pořád neumožňuje vytvářet filtrované grafy).
O tom, co ještě si Kuba a David z konferencí odnesli, si podrobněji přečtěte v článku na našem blogu.