02. 06. 2017

Summit od Googlu & Sklik Expert Forum: Nechyběli jsme

Betteráčtí PPC specialisté se vydali sbírat novinky od Googlu a Seznamu. V pondělí 29. května byste je potkali na sedmém ročníku Performance & Branding Summitu od Googlu, den nato navštívili Sklik Expert Forum. Přinášíme vám stručný přehled aktualit z obou akcí.

Performance & Branding Summit

Hlavní témata:

  • Google přinesl vylepšenou cenu za proklik a upravil strategii naceňování v AdWords
  • Řešila se automatizace převodu dat pro konkrétní produkty přímo do inzerátu a personalizace textových reklam ve vyhledávací síti
  • Novinky přinesl i YouTube – především nové formáty a možnosti cílení
  • Mezi nové druhy cílení patří životní událostinákupní zvyklosti (zatím jsou tři: ukončení studia, svatba a stěhování)
  • Jakub Kašparů přednášel o Data studiu, ve kterém vytvoříte přehlednější a především jednoduché reporty.

Sklik Expert Forum

Hlavní témata:

  • Petr Daneš představil plány Skliku na další rozvoj inzerátů v obsahové síti a nativních reklam
  • Mluvilo se o možnostech využití remarketingových seznamů z portfolia webů Seznam.cz (například Stream.cz)
  • Probíraly se možnosti filtrací (nicméně Sklik ještě pořád neumožňuje vytvářet filtrované grafy).

O tom, co ještě si Kuba a David z konferencí odnesli, si podrobněji přečtěte v článku na našem blogu.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.