Firma TONAK vyváží klobouky do celého světa, své jméno však v Česku teprve vrací do podvědomí. Na renesanci značky pracuje už dva roky, pomůže jí v tom Better Marketing. Výrobcům klobouků ušijeme nový e-shop.
Elegantní klobouky se vrací do módy
Většinu svého sortimentu TONAK vyváží do zahraničí a ve své branži je vyhlášeným pojmem. Firma je jednou ze tří na světě, které technologicky zvládají kompletní zpracování od výkupu kožky po finální produkt, je dodavatelem světových značek a předních módních domů. Teď se chtějí víc zviditelnit v České republice.
„Klobouky se ve světě i v Česku vrací do módy. Aktuální trendy nám nahrávají a klobouky se stávají nedílnou součástí elegantního šatníku žen i mužů. Naší cílovou skupinou je také mladá generace, která se nebojí, má chuť experimentovat a vymknout se uniformitě. Díky pestré nabídce jsme připraveni, formou elegance i odlišnosti, splnit přání našich zákazníků,“ věří Lenka Urbánková-Jarešová, generální ředitelka TONAKu.
Klobouk a e-shop musí zákazníkovi sedět
Firmě TONAK se postaráme o přípravu designového webu, pomůžeme s optimalizací pro vyhledávače a doporučíme vhodnou strategii pro tvorbu obsahu. Zaměříme se hlavně na to, aby byl nový e-shop přehledný a uživatelsky přívětivý. Zákazníkům našeho klienta co nejvíce usnadníme cestu od výběru klobouku až po jeho nákup.
„Na začátku stálo důkladné poznání klienta, toho, co nejlépe umí, jaký je a co chtějí jeho zákazníci. V rekordním čase jsme navrhli řešení, které klient v tendru vyhodnotil jako nejlepší. V první fázi vytvoříme web a e-shop, který bude uživatelsky příjemný, a zároveň umožní zefektivnit přípravu následných marketingových kampaní,“ říká Lenka Rybová, projektová manažerka Betteru.