V-podlahy patří mezi přední distributory a prodejce podlahových krytin na českém trhu. Better jim pomůžeme s vymezením značky a rozvíjením dalších projektů, které pod ně spadají. A vezmeme to pěkně „od podlahy”.
V-podlahy pod sebou ukrývají několik projektů, které kombinují B2B i B2C komunikaci. Doposud jednotlivé značky mluvily k zákazníkům nahodile bez jakékoli strategie. Na nás je, abychom projekty jasně nasměrovali a učesali komunikaci.
Na svědomí máme celou kreativu včetně webu pro značku koberců Beltia, která se promítne nejen na internetu, ale i offline. Dále se postaráme o komunikaci online pomocníka pro výběr podlah. Samostatně pak řešíme projekt V-podlahy, který směřujeme na B2B segment. Převezmeme kampaně, SEO a provedeme úpravy na webu.
Naším cílem je všechny projekty uchopit strategicky a postupně je propojit tak, aby vše dávalo smysl,” vysvětluje projektový manažer Betteru Tomáš Foltas.