16. 9. 2019 / Tým Better

V-podlahy chtějí být better

Detail článku
 
 

V-podlahy patří mezi přední distributory a prodejce podlahových krytin na českém trhu. Better jim pomůžeme s vymezením značky a rozvíjením dalších projektů, které pod ně spadají. A vezmeme to pěkně „od podlahy”.

V-podlahy pod sebou ukrývají několik projektů, které kombinují B2B i B2C komunikaci. Doposud jednotlivé značky mluvily k zákazníkům nahodile bez jakékoli strategie. Na nás je, abychom projekty jasně nasměrovali a učesali komunikaci.

Na svědomí máme celou kreativu včetně webu pro značku koberců Beltia, která se promítne nejen na internetu, ale i offline. Dále se postaráme o komunikaci online pomocníka pro výběr podlah. Samostatně pak řešíme projekt V-podlahy, který směřujeme na B2B segment. Převezmeme kampaně, SEO a provedeme úpravy na webu.
Naším cílem je všechny projekty uchopit strategicky a postupně je propojit tak, aby vše dávalo smysl,” vysvětluje projektový manažer Betteru Tomáš Foltas.

 
 
Menu