15. 07. 2019

Víno Hruška ochutná strategii Betteru

Jak se vymanit z řady a zároveň přiblížit lidem svůj pohled na vinařství? Víno Hruška svěřilo marketingovou komunikaci Betteru.

“Víno, které žijeme.” To je hlavní poselství rodinného vinařství Hruška z Blatničky, které nám vyplynulo při tvorbě strategie značky, která stála na počátku celé spolupráce. Společně teď vylepšujeme sociální sítě a tvoříme kampaně, které přenášejí atmosféru Blatničky do celé republiky.

„Spolupráce s Betterem pro mě znamená méně stresu, méně bezesných nocí a tím pádem méně vypitých káv za den. 🙂 Better pomáhá posunout naši značku Víno Hruška, každý projekt je zpracovaný do nejmenšího detailu, kde hraje roli nejen kreativita, ale hlavně efektivita. Obdivuji jejich proaktivní přístup a promptní jednání,” shrnuje spolupráci s Betterem marketingová manažerka Barbora Pokorná.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.