30. 07. 2021

Vítáme novou senior account manažerku Karolinu Krulovou

Najali jsme novou senior account manažerku. Kdo je Karolina Krulová a proč jsme tak rádi, že s ní spolupracujeme?

Karolina Krulová

Karolina má za sebou mnohaleté zkušenosti s event managementem a marketingem. Největší životní zkušenosti jí podle vlastních slov přinesla pracovní stáž ve Vídni, kde se věnovala překladům, PR textům a organizování akcí v rámci Českého centra a Velvyslanectví ČR.

Další zkušenosti nabrala na radnici městské části Brno-střed, kde působila na Oddělení vnějších vztahů jako manažerka public relations a komunikace

Později se několik let pohybovala v oblasti PR a marketingu. V různých agenturách pracovala jako account a projektová manažerka, idea makerka, věnovala se organizaci eventů a vedla vlastní tým.

Během své kariéry se Karolina podílela na projektech pro klienty jako je Porsche Česká republika, Audi, Servind, Siemens a ABB

Vlastními slovy: Co nám o sobě Karolina prozradila?

Co ráda děláš ve volném čase? 

Když zrovna nejsem ve víru plnění požadavků klientů, nesedím u e-mailů a nezvoní mi telefony, tak mě zastihneš v kavárně u espressa. Kavárenské prostředí je pro mě spojení dvou prvků – odpočinku a velké dávky inspirace. 

Inspiraci pak využívám i u projektů – mám ráda přesahy do různých směrů a zkrátka neustále potřebuji vědět, co je in. Baví mě rozmanitost a hlavně mít přehled, proto asi nikdy nebudu úzce profilovaný člověk. 

Samozřejmě se mi inspirace pak prolíná i do soukromého života – hlavně co se designu týče, pro ten mám velkou slabost. No a prozradím na sebe ještě něco – mám ráda ruch městských ulic. Architektura, lidé a každodenní dění jsou mým hnacím motorem.

Co ti v Betteru zatím nejvíc sedlo? 

Za mě to jsou určitě neotřelé nápady a kreativita spojená s digitálním světem! To se v Betteru prostě umí! V minulosti jsem totiž pracovala čistě v kreativě nebo jen v digitálu, ale právě v Betteru to jde skvěle ruku v ruce. 🙂

Co byla pro tebe největší výzva na nové pozici a jak ses s tím poprala? 

Jako account manažerka, která prošla i jiným agenturním prostředím, můžu říct, že s nástupem do nového prostředí jsou spojené hlavně jiné interní procesy – zaběhnuté věci uvnitř agentury. Jak se říká – jiný kraj, jiný mrav. Navíc si do nové práce vždy neseme i své vlastní zaběhnuté procesy. 

A v druhé řadě je pro mě největší výzva budování a navazování vztahu s klientem. Pro mě je vztah klient – account o vzájemné vyvážené synergii.

S příchodem do agentury se ti jako accountovi přihodí hned na startu dvě situace. Tou nejlepší situací je, že s tvým příchodem dostaneš i nového klienta, nebo dostaneš příležitost si nového klienta vytendrovat. Takže je to skvělá příležitost pro obě strany – navazovat vztah od samého začátku.

Ta druhá situace je trochu obtížnější – a v agentuře se jí zkrátka nevyhneš – je to přechod stávajícího klienta k novému accountovi. Takové rande naslepo. 🙂 

Je to čas, kdy hledáš rovnováhu. S klientem se postupně poznáváš, ladíš se na jeho komunikační notu a oba se snažíte tu spolupráci nastavit pro spokojenost obou stran. A to není vždy jednoduché. Ona totiž pozice accounta je vztahová práce a tu prostě musíš mít v sobě.

Co je tvá superschopnost, kterou do Betteru přinášíš nebo která ti v práci obecně pomáhá?

Nevím, jestli se to dá definovat úplně jako superschopnost, ale určitě je to za mě schopnost organizace, projektového řízení a vedení týmu. A u klientů a projektů je to intuice, otevřené myšlení a smysl pro detail.

Zároveň u svých projektů musím znát všechny okolnosti, ať už je to napříč týmem nebo od klienta. Jsem ten typ accounta, co musí vědět i o té sebemenší informaci, kterou ostatní považují za nepodstatnou. I detail totiž někdy hraje tu nejdůležitější roli!

 

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.