5. 4. 2018 / Tým Better

Vytváříme novou kampaň Mapei a pomáháme budovat značku Brispol

Detail článku
 
 

Na čem jsme pracovali v březnu? Připravujeme novou kampaň výrobce lepidel a tmelů Mapei a pomáháme budovat značku kadaňské společnosti Brispol. 

Další kampaň Mapei pod betteráckou taktovkou

Jak se pozná dobrý vztah agentury s klientem? Ani po několika měsících spolupráce nám neschází dobré nápady. Příkladem takové spolupráce je pro nás i výrobce stavební chemie Mapei, kterému pomáháme šířit povědomí o značce. Právě teď připravujeme kreativní koncept jarní kampaně.

Cílem kampaně je zajímavým způsobem oslovit koncové zákazníky, přiblížit jim značku Mapei a navázat tak na práci, kterou už několik měsíců odvádíme na sociálních sítích,” říká manažer projektu Tomáš.

Keramika jako kámen, značka jako skála

Slyšeli jste už o značce Brispol? Řada lidí tohoto výrobce kvalitní žáruvzdorné keramiky nezná, kadaňský závod má přitom za sebou 131 let zkušeností. Na nás je, abychom situaci změnili a pomohli Brispolu vybudovat značku, která ve 21. století nepohoří.

Chcete mít betterácké novinky vždy pod nosem? Sledujte nás na sociálních sítích: jsme pro vás online na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.

 
 
Menu