Rodinná společnost AMADEUS Real Estate, která stojí za rekonstrukcí Paláce Bristol a Obchodního domu Máj, v současnosti připravuje největší developerský projekt v České republice, AMESIDE. Oslovili nás, abychom vytvořili novou vizuální identitu, která bude jejich firmu náležitě reprezentovat.
U Obchodního domu Máj jsme navrhli strategii značky a komunikaci. Spolupráce se postupně rozšířila i na další projekty. Patří mezi ně znovuotevření polyfunkčního objektu Palác Bristol v historickém centru Prahy nebo nejrozsáhlejší developerský projekt v České republice – výstavba nové městské čtvrti AMESIDE v Plzni.
„Je to pro nás výzva, jedná se o jeden z nejkomplexnějších projektů, jaké momentálně řešíme. A to jak v online, tak v offline prostoru.“ Marek Klekner, Account Manager
Pro AMADEUS Real Estate dnes zaštiťujeme tvorbu katalogů jednotlivých projektů a v rámci rebrandingu stojíme za návrhem nové vizuální identity, webu a firemních reklamních produktů. Kromě vznikajícího webu řešíme i SEO a linkbuilding.
„Mají developing v krvi a pokračují v dlouholeté rodinné tradici. Chtěli jsme, aby se tato tradice odrazila i v jejich nové identitě. Pracujeme s vizuálem rodinného erbu, kdy písmeno A symbolizuje základní kámen každé stavby. Prim hraje červená barva, která pomyslně zdůrazňuje to, co je důležité. V kombinaci s černou barvou spojuje profesionalitu s důvěryhodností. ” Stanislav Bílek, Art Director