Do soutěže se zapojily Karolína Peřinová a Vendula Karlíčková za kategorii Print, Michaela Šafrová s Matoušem Novým bojovali v kategorii Digital. Konkurence byla velká: letos se do národní soutěže pro mladé kreativce do 31 let přihlásilo rekordních 88 týmů.
“Šli jsme do toho, protože jsme si chtěli vyzkoušet něco nového. Zajímalo nás, jak se s tím vypořádáme – přece jen je to něco úplně jiného než práce na stálých projektech a klientech, které máme dokonale navnímané a přicházíme s nimi dennodenně do styku,” Karolína Peřinová, Social Media Specialist
“Pro mě to byla výzva už z toho důvodu, že jsem spíš ranní ptáče než noční sova. Museli jsme být v pohotovosti 24 hodin a nonstop přemýšlet nad zadáním, obracet dokola možnosti a nápady, hledat pro a proti… Přesvědčili jsme se, že první nápad bývá ten nejlepší a já se navíc přesvědčila o tom, že se dokážu rozhodnout a za svým rozhodnutím si stát i při prezentaci,” Michaela Šafrová, PPC Specialist & Teamleader
“Young Lions byl pro mě velká osobní výzva, která mi potvrdila, že dokážeme v krátkém časovém úseku vymýšlet skvělé věci. V agentuře na kampani dělá tým o více lidech, kde každý má nějaký názor, zkušenosti. V dvoučlenném týmu jsme se mohli spoléhat jen sami na sebe. Nebyl tu nikdo další, který by naše (někdy až moc) kreativní nápady uzemnil. Proto pro nás ve výsledku bylo nejtěžší vybrat ten nejlepší. Sebekritika a puntičkářství byl náš hlavní kámen úrazu,” Vendula Karlíčková, Graphic designer