06. 01. 2021

Zlatá spolupráce: Připravili jsme digitální strategii pro zpracovatele drahých kovů SAFINA

Dobrá značka je nad zlato. To si uvědomil i náš nový klient – zpracovatel drahých kovů SAFINA, který původně poptával jen SEO. Teď mu vytváříme vizuální identitu a pomáháme efektivně komunikovat s B2B zákazníky v online prostředí.

SAFINA má dlouholetou tradici v oblasti komplexního zpracování a výroby produktů z drahých i neželezných kovů a má významný vliv na trhu Evropy, Ameriky i Asie. Jak se stala naším drahocenným klientem?

SAFINA původně poptávala partnera na SEO. Vzhledem k tomu, že stávající web nebyl na optimalizaci připravený a klient neměl efektivně nastavenou B2B komunikaci v onlinu, rozhodli jsme se nabídnout komplexní řešení a naše nabídka digitální strategie ve výběrovém řízení zvítězila,” vysvětluje better projektový manažer Marek Klekner.

V první fázi spolupráce jsme připravili digitální strategii a teď už naši grafici pracují na nové vizuální identitě společnosti. Poté se vrhneme na kampaň ve vyhledávání, analýzu klíčových slov nebo B2B kampaně na LinkedInu.

Našli jsme partnera, který začal mluvit stejným jazykem a porozuměl rychle naším náročným požadavkům. Better používá zdravý selský rozum a na nic si nehraje. Vidíme, že Better informace nezaobaluje a nezkrášluje jen proto, aby se nám zalíbily a upozorňuje na věci, které jsou důležité. Uvidíme co ukáže čas, až si vyhodnotíme první KPI´s, ale už teď věříme, že jdeme správnou cestou,“ komentuje spolupráci Aleš Herrmann, Chief Business Development Officer společnosti.

A my jsme rádi, že můžeme do nového roku vykročit po boku s klienty, s kterými sdílíme stejnou filozofii. Buďte mezi nimi i vy!

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.
Odesláním formuláře souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů