Na čem jsme pracovali v dubnu? Připravujeme novou kampaň pro doplněk stravy Curapil, fotíme obsah pro sociální sítě slovenské Tescomy a spustili jsme neziskový projekt Veď mě ve tmě.
Krásnovlásky: Influencerky v hlavní roli kampaně
Ateliér i rozkvetlý park posloužily jako kulisy jarní a letní kampaně pro našeho klienta Curapil. Do hlavní role jsme obsadili influencerky Instagramu a prozradíme jen to, že na kampaň s „krásnovláskami“ se můžete těšit už v nejbližších dnech.
Pomáháme Tescomě: slovenské i české
Objektivy jsme nechali nažhavit i pro slovenskou Tescomu, pro kterou jsme v rezidenci Biskupská nafotili obsah pro sociální sítě. První ochutnávky už můžete vidět na Facebooku.
Zároveň jsme usilovně pracovali i pro českou Tescomu, které jsme pomohli s online propagací nového katalogu.
Betterácká srdcovka v Dobrém ránu se zpěvačkou Lenny
To nejlepší nakonec. Projekt Veď mě ve tmě je naše srdcovka, vznikl ze spolupráce se spolkem Vodicí pes, kterému pomáháme tím, co umíme nejlíp: vlastní prací. Podíleli jsme se na tvorbě videí se zpěvákem Tomášem Klusem nebo zpěvačkou Lenny a nedávno jsme nový projekt představili v pořadu Dobré ráno.
Projekt jsme vystavěli na jednoduché myšlence: Nevidomé a vidící by tma neměla rozdělovat. Přesvědčte se sami na webu Veď mě ve tmě.
Chcete mít betterácké novinky vždy pod nosem? Sledujte nás na sociálních sítích: jsme pro vás online na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.