10. 05. 2018

Fotíme pro slovenskou Tescomu a vytváříme kampaň pro Curapil

Na čem jsme pracovali v dubnu? Připravujeme novou kampaň pro doplněk stravy Curapil, fotíme obsah pro sociální sítě slovenské Tescomy a spustili jsme neziskový projekt Veď mě ve tmě. 

Krásnovlásky: Influencerky v hlavní roli kampaně

Ateliér i rozkvetlý park posloužily jako kulisy jarní a letní kampaně pro našeho klienta Curapil. Do hlavní role jsme obsadili influencerky Instagramu a prozradíme jen to, že na kampaň s „krásnovláskami“ se můžete těšit už v nejbližších dnech.

Pomáháme Tescomě: slovenské i české

Objektivy jsme nechali nažhavit i pro slovenskou Tescomu, pro kterou jsme v rezidenci Biskupská nafotili obsah pro sociální sítě.  První ochutnávky už můžete vidět na Facebooku.

Zároveň jsme usilovně pracovali i pro českou Tescomu, které jsme pomohli s online propagací nového katalogu.

Betterácká srdcovka v Dobrém ránu se zpěvačkou Lenny

To nejlepší nakonec. Projekt Veď mě ve tmě je naše srdcovka, vznikl ze spolupráce se spolkem Vodicí pes, kterému pomáháme tím, co umíme nejlíp: vlastní prací. Podíleli jsme se na tvorbě videí se zpěvákem Tomášem Klusem nebo zpěvačkou Lenny a nedávno jsme nový projekt představili v pořadu Dobré ráno.

Projekt jsme vystavěli na jednoduché myšlence: Nevidomé a vidící by tma neměla rozdělovat. Přesvědčte se sami na webu Veď mě ve tmě.

Chcete mít betterácké novinky vždy pod nosem? Sledujte nás na sociálních sítích: jsme pro vás online na FacebookuInstagramu a LinkedInu.

 

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.