Naše kampaň pro HUDYsport se řadí mezi to nejlepší z digitálního marketingu. Za výkonnostní kampaň v kategorii digitální reklamní kampaň roku 2019 jsme na WebTop100 získali 3. místo.
Čím jsme si ho vysloužili? HUDYsportu jsme během zimních výprodejů zvýšili tržby o 210 %, a přitom snížili náklady o 69 %. O tom, jak se nám to podařilo, mluvil náš projekťák Marek Klekner s marketingovým manažerem HUDYsportu Radkem Kronikou na konferenci, která předcházela vyhlášení výsledků.
Děkujeme HUDYsportu za důvěru! Bez správných vztahů s klientem, který nám věří v tom, co děláme, by to nešlo. O vítězném řešení vám brzy prozradíme více, tak nás sledujte. Zatím si přečtěte o tom, jak pomáháme HUDYsportu stoupat v onlinu.