15. 06. 2020

Nastavili jsme strategii léku Rosalgin a spustili kampaň proti intimním zánětům

Komunikace léků není jen tak – je třeba dodržovat přísná pravidla. A co teprve, když jde o citlivé téma jako jsou ženské záněty? Přečtěte si, jak jsme značku Rosalgin dostali do onlinu a jak jsme si poradili s kreativou kampaně.

Komunikace značky Rosalgin, který patří farmaceutické skupině Angelini Pharma, byla dosud roztříštěná, především po vizuální stránce. Naším cílem tedy bylo vše sjednotit, zvýšit povědomí o dalších možnostech indikace (například při poporodní péči) a rozšířit tak stávající cílovou skupinu a především uvést značku online.

Při vytváření kreativy kampaně jsme kromě pravidel pro komunikaci léků byli svázáni i rozpočtem. Ani to nám nezabránilo vytvořit kreativu, s kterou na Facebooku oslovujeme téměř 800 000 žen měsíčně.

Při tvorbě kreativy jsme vycházeli z toho, že ať už žena pracuje, stará se o děti, cvičí jógu nebo si čte knihu, na nic z toho se nemůže plně soustředit a užít si to, pokud ji trápí zánět. Proto tedy hlavní slogan: Prožijte každodenní okamžiky naplno,“ vysvětluje brand specialistka Betteru Karolína Peřinová. Doplňuje ho vizuál, který na zmíněné „každodenní okamžiky“ navazuje.

O tom, že jsme pro Rosalgin vytvořili i web, jsme už psali. Kromě toho jsme se pustili do pravidelné tvorby obsahu pro Facebook, kde se snažíme detabuizovat téma ženských intimních obtíží. A stojíme před velkou výzvou.

S tímto „citlivým“ tématem v rámci on-line komunikace začínáme, zejména co se týká sociálních sítí. Vidíme, zde velký prostor pro edukaci. Už teď je vidět zvýšený zájem o online poradenství na webu zenskezanety.cz, což ale taky znamená, že toto téma ženy pořád vnímají jako tabu a řeší ho co nejdiskrétnější formou, než aby zvolily osobní konzultaci s odborníky, např. v lékárně,“ říká brand manažerka značky Rosalgin Irena Wolfschützová.

V Betteru jsme připravili styleguide i pro offline podobu, do které vizuál kampaně upravila agentura Ogilvy. S kampaní se tak můžete setkat nejen online, ale i na televizních obrazovkách a (především tedy dámy) v čekárnách u gynekologů.

A Rosalgin nezapomíná ani na odborníky. Aby mohli lékaři a lékárníci pacientkám s výběrem vhodného léku co nejlépe poradit, doprovází komunikaci i edukační materiály a online školení pro lékaře a lékárníky.

Chcete i vy sjednotit komunikaci vaší značky? Nebo získat nové zákazníky na internetu? Ozvěte se nám. Společně určitě něco vymyslíme.

 

 

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.