V kampani pro rok 2022 jsme s MAPEI ukázali, proč mají chtít řemeslníci i koncoví zákazníci od svých spárovaček víc. Jak se nám povedlo představit celému Česku inovovanou produktovou řadu? A jak jsme dosáhli nárůstu tržeb o bezmála polovinu, když klient čekal pouhých 15 %? Přečtěte si o jednom z našich největších úspěchů loňského roku.

„Na český trh uvádíme produkt, který nikdo nezná. A potřebujeme, abyste ho představili jak B2B sektoru, tak koncovým zákazníkům.“

Když nás na podzim 2021 s touto výzvou oslovil náš dlouhodobý klient a lovebrand, výrobce stavební chemie MAPEI, zajásali jsme – a pustili se do práce.

Výsledky?

47% meziroční nárůst prodejů hero produktu, růst hlavního partnera o 18 % a hlavně nejvyšší tržby v historii MAPEI ČR. Jak jsme toho všeho dosáhli?

Speciální landing pages i aplikace pro nerozhodné

Po úvodní analýze vznikl pod naší taktovkou kreativní a komunikační koncept zastřešující čtyři příběhy, které ukazují, co vše MAPEI spárovačky nabízí. Vytvořili jsme marketingovou strategii i dvě landing pages pro koncové zákazníky a řemeslníky.


Protože 58 odstínů spárovaček a tmelů už je pořádné množství, vznikla také nová aplikace, kde si zákazníci mohou odstíny prohlédnout u sebe doma.

V bannerech, videích a ve srovnávačích ukazujeme, proč chtít víc

Kampaň jsme rozpohybovali. Ke 4 videím, natočeným ve spolupráci se Samadhi Production, jsme přidali animace, videobannery a interaktivní bannery, které reagovaly na přejetí myši nebo prstu. Reklamy běžely na YouTube, sociálních sítích a standardních bannerových plochách a obsadili jsme i plochy vybraných kategorií na Heuréce.

Chcete zjistit více o vzniku a výsledné podobě celé kampaně?
Klikněte sem.

MAPEI nám přenechal kormidlo své marketingové spolupráce s jedním ze svých nejvýznamnějších obchodních partnerů, celou podzimní vlnu jsme proto doplnili o obsáhlou videokampaň na YouTube. Ta cílila na návštěvníky e-shopu partnera, kteří v nedávné době procházeli relevantní kategorie a produkty.

A protože MAPEI prodává právě skrze své partnery, podpořili jsme i jejich produktové karty ve zbožových srovnávačích a během dvou vln kampaně zajistili prodejcům první pozice.

Vyšší povědomí o propagovaných spárovačkách potvrzuje i průměrná míra hledanosti propagovaných produktů, která mezi roky 2021 a 2022 vzrostla o 28,7 %. A jak ukazují data z 1. kvartálu roku 2023, zájem o spárovačky MAPEI roste i nadále – mezi březnem 2022 a 2023 vzrostla míra hledanosti produktů dokonce o 90 %.

Zasloužený úspěch (nejen) pro klienta

Jak celá kampaň dopadla? Spárovačky předčily očekávání: produkty Kerapoxy Easy Design vydělaly v roce 2022 výrazně více než jejich předchůdci v roce 2021. MAPEI jsme tak pomohli dosáhnout nejvyšších ročních tržeb v historii české pobočky. Úspěch si ale nepřipsal jen náš klient, ale také zmiňovaný obchodní partner – i jeho prodeje se díky naší kampani zvýšily.

Skvělý produkt, chytrá kreativa, správně zvolené kanály a dokonale zacílená kampaň se postaraly o to, že se o spárovacích produktech MAPEI dozvěděli řemeslníci i potenciální zákazníci po celé ČR.

Díky vyššímu povědomí a přetrvávajícímu zájmu navíc může klient očekávat další růst tržeb – ze své investice do kampaně tak bude těžit i v následujících letech.

Zajímá vás, co všechno už jsme s MAPEI zažili?
Přečtěte si naše další případovky.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.