Naše práce pro Mapei Česká republika, MOSS logistics a REDA patří mezi nejefektivnější projekty roku. Ze soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) 2018 jsme si odnesli jedno první a dvě druhá místa. Pro někoho možná důvod k oslavě, pro nás motivace k tomu, abychom se snažili ještě víc.
IEA je jednou z nejstarších a nejvýznamnějších soutěží digitálních projektů, soutěží se už od roku 2005. To nejlepší z přihlášených projektů i letos vybírala odborná porota. Podívejte se, čím jsme ji zaujali.
Brandová kampaň pro výrobce stavební chemie
První místo v kategorii Stavebnictví a nemovitosti získala kampaň pro Mapei Česká republika, která dokazuje, že stavební chemie může lidi na internetu zaujmout. Kampaní jsme oslovili B2C i B2B cílovou skupinu a rozšířili povědomí o Mapei mezi těmi, kteří tuto značku ještě neznali. Přečtěte si podrobnější příběh naší spolupráce.
Řidiči kamionů v hlavní roli náborové kampaně
Náborová kampaň pro MOSS logistics zabodovala v kategorii Cestovný ruch a dopravní služby: vysloužila si krásné druhé místo. V kampani jsme dokázali oslovit zkušené řidiče i úplné nováčky a do hlavní role jsme postavili reálné zaměstnance MOSSu. Přečtěte si celý příběh spolupráce.
REDA: Dárky, které neskončí v šuplíku
Druhé místo v kategorii Výrobci a průmyslové firmy si vysloužila kampaň Dárky REDA. Jejím cílem bylo oslovit firemní zákazníky a inspirovat je. Podívejte se na příběh naší spolupráce.
Rádi bychom poděkovali našim klientům za jejich důvěru a ochotu poslouchat naše nápady. Líbí se vám better přístup, který našim klientům pomohl uspět? Udělejte i vy první krok k efektivnímu marketingu a obraťte se na nás.