21. 6. 2018 / Tým Better

Práce Betteru patří mezi nejefektivnější projekty roku

Detail článku
 
 

Naše práce pro Mapei Česká republika, MOSS logistics a REDA patří mezi nejefektivnější projekty roku. Ze soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) 2018 jsme si odnesli jedno první a dvě druhá místa. Pro někoho možná důvod k oslavě, pro nás motivace k tomu, abychom se snažili ještě víc. 

IEA je jednou z nejstarších a nejvýznamnějších soutěží digitálních projektů, soutěží se už od roku 2005. To nejlepší z přihlášených projektů i letos vybírala odborná porota.  Podívejte se, čím jsme ji zaujali.

Brandová kampaň pro výrobce stavební chemie

První místo v kategorii Stavebnictví a nemovitosti získala kampaň pro Mapei Česká republika, která dokazuje, že stavební chemie může lidi na internetu zaujmout.

Kampaní jsme oslovili B2C i B2B cílovou skupinu a rozšířili povědomí o Mapei mezi těmi, kteří tuto značku ještě neznali. Přečtěte si podrobnější příběh naší spolupráce.

Řidiči kamionů v hlavní roli náborové kampaně

Náborová kampaň pro MOSS logistics zabodovala v kategorii Cestovný ruch a dopravní služby: vysloužila si krásné druhé místo.

V kampani jsme dokázali oslovit zkušené řidiče i úplné nováčky a do hlavní role jsme postavili reálné zaměstnance MOSSuPřečtěte si celý příběh spolupráce.

REDA: Dárky, které neskončí v šuplíku

Druhé místo v kategorii Výrobci a průmyslové firmy si vysloužila kampaň Dárky REDA.

Jejím cílem bylo oslovit firemní zákazníky a inspirovat je. Podívejte se na příbéh naší spolupráce.

Rádi bychom poděkovali našim klientům za jejich důvěru a ochotu poslouchat naše nápady.

Líbí se vám better přístup, který našim klientům pomohl uspět? Udělejte i vy první krok k efektivnímu marketingu a obraťte se na nás.

 
 
Menu