PPC oddělení má novou šéfku – Zuzanu Talhoferovou. Zodpovědnost za vedení a strategický rozvoj převzala po Michaele Šafrové. Neopouští ani práci pro konkrétní klienty, na starost bude mít například MAPEI, Repromedu, GasNet nebo MOJI AMBULANCI.
Marketingová specialistka Zuzana Talhoferová je součástí naší agentury už tři roky. Během desetiletého působení v oboru si vyzkoušela práci pro firmy i vlastní klienty a bohaté zkušenosti má s e-mailingem, zbožovými srovnávači, RTB, PPC kampaněmi, ale i offline marketingem. Postupné navyšování úvazku letos vyústilo v nabídku CEO Stanislava Pluháčka na vedení celého týmu.
„Začátky na nové pozici byly hektické. Sžít se s vedoucí rolí, zaučovat nováčky a udržet vysoko nastavenou laťku byla výzva. Máme ale skvělý tým a já jsem moc ráda za prostor, který dostávám. Kdo by to byl před lety, kdy jsem horko těžko kombinovala péči o kojence s prací, řekla. Těším se na to, jak společnými silami budeme celé PPC oddělení a s ním i Better a klienty posouvat vpřed.“ Zuzana Talhoferová, PPC Specialist