V první polovině roku 2021 jsme vytvořili novou komunikační strategii a web doplňku stravy Libretto farmaceutické společnosti Angelini Pharma, které se dlouhodobě staráme o komunikaci celé značky. Jen o pár měsíců později se můžeme pochlubit i kreativou vánoční kampaně, která se promítla do online i offline prostoru – na pultech lékáren se objevila nová vánoční krabička, za kterou stojí náš kreativní tým.
„Zadání klienta znělo, aby měl obal i druhotné využití. Vytvořili jsme několik různých návrhů a hráli si s více variantami, jednou z nich byla možnost poskládat z obalu vánoční hvězdu. Nakonec vyhrála kreativa, ve které jsme propojili název Libretto s hudbou. Původní koncept obalu jsme oživili a naladili na vánoční notu – na boční straně krabičky se nachází koleda a textový slogan zní ,Rozehrajte s námi vánoční Libretto‘.“ Art Director Stanislav Bílek
Vánoce jsou pro velkou část společnosti každoročním obdobím stresu, kterému nepřidává ani situace kolem nemoci covid-19. Kampaň proto doplňuje i osvěta o duševním zdraví, které je stále často tabuizováno.
„Cílovou skupinou, kterou jsme si s klientem definovali, jsou ženy i muži s věkem nad 35 let. Využíváme cílení na Facebooku i Instagramu, které nám dovoluje použít interaktivní formáty jako videoanimaci nejen ve feedu, ale i ve stories. Cílovou skupinu oslovujeme i v rámci relevantních webových stránek, a to prostřednictvím RTB kampaně.” Michaela Šafrová, vedoucí oddělení PPC
Přečtěte si v našem magazínu i článek o tom, jak jsme pro Libretto vytvořili novou komunikační strategii.